Problemer med din “gratis” e-mail fra TDC, Yousee

Problemer med din "gratis" e-mail fra TDC, Yousee

Rigtig mange oplever problemer med deres gratis e-mail konto fra TDC eller Yousee. Der er måske kun sporadisk adgang, eller det er ikke alle e-mails der kommer ind eller frem. Det kan også være at dit kodeord afvises og du slet ikke kan logge ind.

Vi har været involveret i mange løsninger af problemet og har opbygget en stor erfaring i de forskellige problemstillinger. Der er flere forskellige problemstillinger og det afhænger meget af den individuelle kundekonto hvordan det skal løses. 

For at vi kan hjælpe skal du helst have en eller flere af disse ting tilgængelige. 

  • Dit Yousee kundenummer
  • Din mobiltelefon
  • Brugernavn og adgangskode

HUSK at ovenstående er fortrolige oplysninger og ikke må oplyses vilkårligt over telefon, e-mail eller chat beskeder uden du har sikret dig at personen er den den udgiver sig for.

Har du problemer og kan ikke finde løsningen, så giv os et kald...
Det kan vi !

Ring på telefon  98 55 16 88